
Електровелосипед MONDRAKER DUNE RR Carbon 29" 170 mm, 400Wh Bosch SX, Bronze, L
441 000 ₴
- Немає в наявності
- Код: 10.24260
- +380 (66) 408-88-68
- +380 (63) 579-44-72
Enduro електровелосипед Mondraker Dune RR
Mondraker Dune RR — це другий ендуро електровелосипед із преміальної серії, призначений для серйозніших викликів на позашляховій місцевості. Він чудово підходить для складних спусків і активних технічних трас, а вкрай легка карбонова рама підкреслює його легкість і маневровість. Базою велосипеда є потужний електричний двигун Bosch Performance SX з акумулятором ємністю 400 ватів-годинників, завдяки яким ви зможете розвивати швидкість до 25 км на годину. Його головною особливістю після привода слугує запатентована підвіска Zero Suspension з моноблоковим лінком для жорсткості, що надає велосипеду чудового контролю гірській місцевості. Виробляється модель у 4 розмірах: S, M, L і XL, завдяки чому велосипедисти різного зросту зможуть доторкнутися до досконалого велосипеда.
Рама велосипеда зроблена з фірмового карбону "Stealth Air Full Carbon" й обладнана фірмовою підвіскою Zero Suspension System оптимізованою спеціально під електропривод. Підвіска Zero Suspension System унеможливлює пробиття амортизатора та підвищує ефективність педалювання в складних умовах. Сам матеріал дуже легкий, жорсткий і міцний, що надає велосипеду необхідні характеристики для агресивного катання, як-от маневровість і чуйність.
Геометрію рами також розробили інженери компанії. Вона має назву "Forward Geometry" і являє собою подовжену передню частину та короткий винос для кращого контролю та стійкості на гірських стежках. У цій геометрії беруть участь і колеса, що є конструкцією Mullet Setup, яка передбачає велике 29" колесо спереду та маленьке 27.5" колесо ззаду. Таке встановлення дає змогу добре проходити перешкоди переднім колесом і легко маневрувати заднім. Для збільшеної жорсткості переднього трикутника та для ще точнішого керування спереду передбачена конусна кермова склянка.
Додаткові конструкційні особливості рами містять розроблений інженерами цілісний моноблоковий лінійка, що збільшує жорсткість конструкції рами в зоні підвіски. Ще більш позитивно позначається встановлення заднього колеса на бустову вісь, що також підвищує жорсткість і стабільність задньої частини велосипеда. Для захисту самої рами на ній передбачені пластикові накладки, які будуть корисні у разі невдалих приземлень. Як заверщувальний штрих, всі кабелі компонентів проведені всередині труб, а на нижній трубі є місце для фіксації фляготримача.
Вилка Öhlins RXF 38 M.2 з ходом 170 мм, встановлена спереду, призначена для агресивного катання та має регулювання для високої точності індивідуального настроювання під райдера. Вона обладнана картриджем TTX18 Twin Tube, який забезпечує плавне та передбачуване демпфування. У протилежній нозі вбудована повітряна камера Ramp Chamber, що включає настроювання компресії з режимом для педалювання в гірку, а також регулювання попереднього навантаження. Демпфер же має регулювання швидкості відскоку для підбору параметрів під стиль катання та висоту стрибків кашг райдера.
Амортизатор Öhlins TTX Air, встановлений у рамі ззаду, також має високу продуктивність і гнучкість параметрів. Настроювання амортизатора містять регулювання компресії для високошвидкісного режиму з опцією для підйомів на гірку, низькошвидкісну компресію, відскок і регулювання попереднього навантаження повітряної камери.
Привод Bosch Performance Line SX четвертого покоління слугує основною рухомою ланкою цього байка. Двигуни цього покоління вирізняються компактністю й легкістю, що не навантажує велосипед. Performance Line SX забезпечує потужне прискорення, плавне керування й стабільну швидкість до 25 км/год, а інтелектуальна система контролю Smart, завдяки різним сенсорам і алгоритмам, підлаштовує потужність електронної системи під умови катання, у такий спосіб зберігаючи заряд батареї без втрати ефективності. Забезпечений двигун від батареї Bosch Compact Powertube місткістю 400 ватів-годинників. Вона інтегрована в раму велосипеда, проте може витягуватися для заряджання або правильного зберігання. Двигун і батарея працюють у тандемі, оптимізуючи витрату енергії залежно від умов їзди, чи то підіймання вгору, чи то спокійна поїздка рівною дорогою.
Спільно з двигуном Bosch пропонує інтелектуальну систему керування, яка містить дисплей Bosch Kiox 500, дистанційний пульт керування Bosch Mini Remote та контролер Bosch System Controller. Ці пристрої дають змогу легко керувати режимами роботи двигуна, стежити за рівнем заряду батареї й отримувати дані про поїздку в реальному часі.
Трансмісія на 12 швидкостей являє собою сучасну групу бездротових компонентів, у яких виключені троси та дроти, що знижує не тільки вагу велосипеда, але й додає точності та швидкості перемикання передач.
Складається трансмісія з компонентів Sram AXS, особливістю яких є можливість регулювання та відстеження стану через застосунок для смартфона. Завдяки застосунку ви зможете не тільки перевіряти стан батареї, але й настроювати самі компоненти під свої смаки та призначення. Ви також зможете налаштувати чутливість перемикання передач, перевірку зносу деталей і багато інших індивідуальних параметрів.
Сама трансмісія складається з компонентів Sram GX Eagle AXS. Головною ходовою ланкою слугує касета Sram XS-1275 із широким передавальним діапазоном у 10-52T і передня зірка Sram X-Sync 2 Eagle на 34 зубці, які забезпечують необхідний діапазон для легкого педалювання вгору та підтримання високої швидкості на рівної траси. Працюють вони в парі з заднім перемикачем Sram GX Eagle AXS, обладнаним запобіжною муфтою, що захищає його від бічних ударів. Для міцності та жорсткості перемикач має пряме кріплення до рами T-Type без використання сережки.
Керування перемиканням здійснюється манетткою Sram Eagle AXS Pod MMX, яка має високий ступінь захисту від води та пилу за стандартом IP69K, що гарантує її надійну роботу в різних умовах. Завдяки цій манетці перемикання буде максимально точним і швидким, що дасть змогу вам швидко реагувати на різні виклики.
Чотирипоршневі дискові гідравлічні гальма SRAM Code Bronze Stealth забезпечують потужне та передбачуване гальмування навіть у найскладніших умовах. Встановлюються вони в парі з роторами SRAM Centerline діаметром 200 мм, закріплені за стандартом IS на шести болтах. Ротори зроблені так, щоб розподіляти тепло та мінімізувати перегрівання під час інтенсивних заїздів, підвищуючи ефективність гальмування.
Гальмівні ручки обладнані технологією SwingLink, яка покращує контроль над гальмуванням, роблячи його більш лінійним і передбачуваним. Регулювання досяжності здійснюється без інструментів, завдяки чому ви зможете швидко підлаштувати гальма, якщо умови катання зміняться.
Колеса розроблені для максимальної стійкості та надійності, а зібрані вони на подвійних алюмінієвих ободах e*thirteen Grapple Race, призначених для використання з безкамерними покришками. Спереду встановлене 29-дюймове колесо, а ззаду — 27,5-дюймове, що забезпечує ідеальний баланс між прохідністю й маневровістю.
Покришки Maxxis є ключовим елементом, що забезпечує чудове зчеплення з поверхнею. Передня покришка Maxxis Assegai виготовлена із суміші 3C MAXX GRIP і має захист DH casing, яка підвищує стійкість до проколів і покращує контроль у найскладніших умовах. Задня покришка Maxxis Minion DHR II зроблена із суміші 3C MaxxTerra й обладнана захистом Double Down (DD), що забезпечує максимальну міцність і довговічність, не жертвуючи зчепленням і швидкістю. Ці покришки ідеально доповнюють один одного, оскільки мають суворе призначення, що ідеально підходить для свого колеса.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Mondraker |
- Ціна: 441 000 ₴